sobota, 28 grudnia 2013

11. Bukiecik

Uff... Już po Świętach :) Na szczęście w tym roku nie przesadziłam z jedzeniem jak zawsze. Wszystko na spokojnie :)
Dziś ukończyłam mój pierwszy bukiecik z papierowych kwiatów. Mam zamiar dać go mojej kochanej siostrzenicy jako dodatek do prezentu urodzinowego :) Mam cichą nadzieję, że spodoba jej się taki mały własnoręcznie zrobiony upominek :) Bukiecik na ok. 21 cm. Poniżej fotki...

                                                                                  Pozdrawiam :)

                                                                                                                            KASIA








41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. + Verde MyszaK, os meus parabéns, o bouquet esta um encanto, muito creativo.Um Feliz Novo Ano que se aproxima.

      Usuń
    2. Thank You and Happy New Year :)

      Usuń
  2. ładny i pewnie pracochłonny. Na pewno się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niecałe dwa dni roboty :) ale było warto, bo dziś siostrzenica dostała bukiet i cały dzień nosiła go ze sobą :)

      Usuń
  3. prześliczny, robiłam podobny na prezent na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. hah zazdroszczę bo ja przesadziłam z jedzieniem :(
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowy ! Takiego nie widziałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tak piękny, że nie ma opcji - musi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bukiecik śliczny, dla małej - lub nie takiej małej księżniczki-siostrzenicy jak znalazł :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiecik śliczny,kolorystyka kwiatów wysmakowana,nie pojmuję jak to się robi,ale podziwiam!Pięknych realizacji przez cały rok Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny bukiecik :) Robiłam podobne kwiatki i wiem jakie to pracochłonne.
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny na prawdę superancki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten bukiecik Kasiu! Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny bukiecik! w ogóle ładnie tu u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny! jeszcze takiego nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. łał! prześliczny! bardzo, baardzo mi się podoba!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny! Nie mogę się napatrzeć, jest na prawdę wspaniały, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi sie podoba :). Cudny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i poświęcenie cennego czasu na zostawienie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...