01. Na Początek? Dzień Dobry :)

poniedziałek, 14 października 2013

Myślałam, myślałam i 13 października wymyśliłam - zaczynam pisać bloga :)
Ten blog to miejsce,w którym chcę pokazać swoje prace, jak i również wszystko to co mnie inspiruje do "tworzenia". Już od czasów szkoły podstawowej lubiłam się zajmować "handmade'm" i tak zostało mi do dziś. Czasem coś uszyję, czasem coś ulepię, złożę z papieru, więc nie brakuje mi pomysłów, którymi chciałabym się podzielić. Chciałabym, żeby było pięknie i kolorowo. Zapraszam i pozdrawiam.

P.S. Z góry przepraszam za błędy
                                                                                                                  
                                                                                  Zielony Myszak :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i poświęcenie cennego czasu na zostawienie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life