06. BLUE

wtorek, 22 października 2013

Witam Witam :) Kolejny dzień blogowania za mną i kolejna nocka w pracy też. Stanowczo nie jestem stworzona do pracy w nocy i odsypiania w dzień, ale co zrobić.Byle do piątku :)
Dziś chciałabym zaprezentować kolejną kulę kwiatową, tym razem niebieską z białymi "ciapkami". Zrobiona została parę dni temu.
W produkcji jest już następna. Czas na to na pewno się znajdzie, ponieważ mój ukochany wyjeżdża na "firmowy" weekend. Będę tesknić, ale nie nudzić się.
  Tym razem staram się połączyć dwa ulubione kolory: zielony i żółty oraz kwiaty różnego rozmiaru. Zobaczymy jak będzie wyglądać efekt końcowy. Myślę, żeby wykorzystać również jakieś kolorowe wstążki, jako, że do zimy coraz bliżej na pewno przyda się więcej koloru w moich kwiatuszkach :) i w moim mieszkaniu.Pozdrawiam
                                                          
                                                                                                   Zielony Myszak :)




11 komentarzy:

  1. Kule z tych kwiatków to była zawsze dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna kula.. kiedys probowalam ale zabraklo mi cierpliwosci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Podobają mi się nawet same bez kuli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super... nie sądziłam, że takie cuda można z papieru robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można :) jest tego więcej :) zapraszam i dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  5. Jejku, na pewno bardzo pracochłonne, ale efekt jest nieziemski! Chętnie będę tu wracać.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! O niebo lepsze od sztucznych kwiatów, jak również tych prawdziwych. Przynajmniej nie zwiędną a i wyglądają bosko! Pozdrawiam ciepło i czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i poświęcenie cennego czasu na zostawienie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life